sâmbătă, 16 martie 2013

Cea mai tare lucrare din viata mea

Azi am dat o lucrare la matematica. Deci , nu am cuvinte. O lucrare ca asta , nu am dat in viata mea. A luat doamna profesoara cartea , s`a dus la tabla si ne`a scris in total cam sapte exercitii , de diferite tipuri , la algebra. A luat catalogu` si inainte sa iasa pe usa face : "Sa nu face`ti galagie" . Am ramas toti uimiti. A venit cu cinci minute inainte de a se incheia ora si ne`a zis: "Dati-va voi nota pe care credeti ca o meritati , dar doar pe ce ati scris voi". Eu , am lucrarea am facut`o de zece. Defapt , toata clasa cred ca a facut`o de zece , dar pe foaie mi`am scris ca merit sapte-opt pentru ca de cam o nota dasta am lucrat , individual. Restu , a fost copy-paste. Oricum o sa ne dea zece. Multumim !:*

Later Edit: Ca tot a venit vorba de scoala , ce note azi luat la tezele unice ?
Eu am luat:
9 - istorie
8 - matematica
4 - romana

Va rog sa comentati! Doar asa .. sa vad si eu ce note ati luat , va rog sa va si semnati sa stiu care cum. Multumesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu