sâmbătă, 16 martie 2013

Proba de foc

Azi am sustinut o adevarata proba de foc. In ce consta ?! Pai , sa mergi cu troleul 4 statii. Credeti`ma ca trebuie sa fii foarte calm si sa ai niste nervi de otel. Azi , m-am gandit sa dau o tura pe la cateva magazine sa ma uit de cateva haine. M`am dus frumusel si mi`am cumparat bilete ca sa pot circula cu transportul in comun (8) asa cum trebuie , ca sa nu fac o plimbare prelungita pana la capat. De cand am urcat in troleu , am simtit ca mi se face rau. Toate babele si toti mosii se inghesuiau sa prinda si ei un loc , ca de , erau obositi , fusesera la piata. Toti se impingeau in tine si nu aveai loc nici sa te misti. Daca nimeresti sa se mai urce si un tip dala putin mai nespalat , atunci chiar ca ai noroc , si sa vezi distractie atunci cand ridica mana sa se prinda de bara de sus. Vaii , nici cu o masca de gaze nu poti sa faci fata. Marea majoritate a geamurilor erau inchise .. si daca incercai sa deschizi unul , sigur se gasea cineva sa comenteze. Dupa 20 de minute am ajuns la destinatie si insfarsit puteam sa i`au o gura de .. AER CURAT. Dar mai e o problema. La fel ca la inceput toti mosii si babele o sa se inghesuie la scara sa ocupe un loc si nici sa cobori nu poti. Azi am calcat`o pe una pe fusta cand am coborat .. din cauza lor.


N`ai cu cine domne ..
N`ai cu cine ..
Numa tarani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu