sâmbătă, 16 martie 2013

Secretul lui Cristiano Ronaldo

Azi cand am deschis " " PCul , am citit o stire foarte tare. Fostul prieten al Nereidei Gallardo , care in momentul de fata este iubita lui C. Ronaldo , a iesit in presa si a declarat ca a renunta la fosta lui iubita deoarece era ca un animal salbatic in pat. El a declarat:

Era un animal sălbatic în pat. Am făcut sex din prima noapte şi nu a fost greu să o conving. Nu avea reţineri, îi plăcea tot în orice poziţie. Nereida nu ştie multe despre fotbal, dar ştie tot ce trebuie despre bărbaţi şi cum să-i satisfacă. Cred că Ronaldo are parte de o viaţă palpitantă


El a mai spus ca a renunta la prietenia cu ea deoarece era prea solicitat si nu mai suporta sa faca sex non-stop. Deci .. No Comment ! Adica , nu stiu , dar nu ii inteleg pe astia care ies in public si fac asemenea declaratii. Adica , oricat de urata ar fii fost o relatie pe care ai avut-o , asta nu inseamna ca trebuie sa spui tot si sa faci asemenea declaratii. Inseamna ca nu ai nici un pic de respect fata de persoana aceea , si cum ai cam avut relatii cu ea , inseamna ca esti la acelasi nivel. Eu zic ca nu se merita sa faci asemenea declaratii , dar acuma .. fiecare cu mentalitatea lui. Eu unul nu as face asa ceva , daca ma cert cu o persoana , nu incep si le zic la toti prietenii ca m-am certat cu acea persoana pentru nu stiu ce .. , e problema noastra si ne priveste doar pe noi doi si atat.

Later Edit: Acuma imi dau seama de ce joaca Ronaldo asa de bine. E tratat frumos acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu