sâmbătă, 16 martie 2013

Chestionar cu acordul parintilor

Azi, mi-am luat inima`n dinti biggrin, si m-am apucat sa completez 'Primul chestionar adresat bloggerilor sub 18 ani'. Dupa cum stiti, si ati aflat din toata blogosfera, proiectul a fost lansat de catre Dany, cu mici ajutoare de prin alte parti. O parere? Destul de interesant chestionarul, si chiar ma bucur ca mai exista cineva care se gandeste la astia mai mici si fara experienta. Ca "maretii" nostrii bloggeri, nu acorda nici un fel de sprijin (macar sfaturi), ei fiind ocupati cu implementarea sutelor de bannere publicitare (pentru bani bineinteles). Singurul care a facut chestia asta si a dat sfaturi celor mai mici (cu adevarat), a fost Buddha. Restu, asa .. ori nu intelegi nimic ori nu sunt plauzibile. Recomandari? Nu cred ca sunt in stare sa dau sfaturi altora, insa .. nu stiu cati din cei care vor completa chestionarul o sa raspunda 'cu adevarul pe mouse'. Sunt curios cati or sa zica ca s-au apucat de blogging pentru bani si pentru ca era la moda. Cam putini .. Oricum, faina ideea si astept sa ne strangem mai multi si poate facem si o intalnire (doar cu acordul parintilor). biggrin Eu sustin acest proiect, deoarece este unul foarte bine gandit si chiar interesant asa ca voi pune bannerul 125x125 pe blog. O sa le dau initiatorilor chestionarului contul meu bancar, sa stie unde sa transfere banii .. pentru ca le tin bannerul.


Articole similare:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu