sâmbătă, 16 martie 2013

Mai hoti ca hotii

Deci acuma chiar sunt suparat. Pe cine ? Pe cei de la roblogs.info . Mai stiti nu ? Ei au organizat un concurs. Bineinteles , ca am participat si eu , mi`am zis sa`mi incerc norocul , cine stie. Bineinteles ca fiecare dintre cei care au participat la acest concurs si`au dorit macar un premiu , din cele puse in joc:

  • un laptop Acer Extensa 5220-100512Mi
  • o camera foto digitala Panasonic DMC-FX12EG-K
  • MP3 Player Iriver Mplayer - 1GB (black)
Nu eram suparat daca nu castigam nimic , deoarece nu aveam de ce , dar acum , sunt suparat(am pierdut). De ce sunt suparat (daca mai sus am zis ca am pierdut si nu sunt suparat) ? Pai pentru ca pana acum au fost doua extrageri , si s`au castigat mp3`ul si camera foto si GHICITI ! A castigat aceasi persoana .. ! Cum dracu ma ? Si mai nou stiti cum se face o extragere ? Se face un pool pe blog. Aia nu e extragere ma handicapatilor , pentru ca si eu puteam sa imi dau connect la rds / sa votez / sa dau disconnect la net / sa dau connect / sa votez / sa dau disc / sa dau conn / sa votez .. si tot asa ma , pana ma plictiseam , asa vreo 29 de zile si fiti siguri ca eram singurul castigator. Acum .. nu mai pot sa zic decat ca ii urez lu` huidu87ro sa castige si laptopul. Acuma .. gata! Mi`am invatat lectia , nu mai particip la asemenea concursuri , ci doar la cele organizate de VisUrat , Denisuca , Blogatu si altii care sunt oameni seriosi si nu fac extragerea printr-un pool.

LATER EDIT: HALAL CONCURS

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu