sâmbătă, 16 martie 2013

Peripetii pe timp de noapte

Acum vreo doua zile , m`am gandit sa vizionez un film fain , nu stiam ce. Aveam chef de o comedie , una buna , si mi`am adus aminte de un film pe care il mai vazusem in urma cu ceva timp. Un film romanesc. " Milionari de Weekend " , bun , ii dau search si asteptand sa`l iau odata sa`l vad , am avut o surpriza pe unul dintre hub-urile care le aveam. Stiti .. ca se practiva trivia , pana aici nimic suspect , dar am ramas tampit cand am vazut ce intrebare se punea:

" Cine a ejaculat pe statuia lui Adolf Hitler din Kampala "

E asta da cultura generala!

Cat despre film , nu am nimic de obiectat. Foarte frumos cu o tema care se adreseaza adolescentilor de 16-20 de ani. Toata viata o sa tin minte replicile gen : "Bah nene .. ne omori sau nu ?" , "Vrei inel ? Ia`l ma date dracu cu inelu` tau cu tot!". Vi`l recomand !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu